2014-09-13

Hem konsultation



Om du behöver hjälp att få på ordning på utrymmet under trappen till en smart förvarings lösning som dessutom är snygg 
och göra ett minusutrymme till ett PLUS utrymme eller om du söker inredningshjälp
på 4 våningar i alla rum spelar ingen roll.

Du behöver en HEM konsultation.

Det innebär att jag kommer hem till dig/er och ser på er situation, era önskningar och inredningsmål.
 Min erfarenhet av inredning och modell för framtagande av de bästa möjligheterna för vårt samarbete med ert hem ger er de bästa förutättningarna för förändring, uppdatering eller nybyggnation om så önskas.

Vi sätter tillsammans ihop en plan och sen utför jag den helt och hållet åt er med mina samarbetspartner,  eller så gör ni det själva alternativt så anlitar ni hantverkare eller vad för hälp ni än må behöva.

NI BESTÄMMER det som passar ER bäst.

Jag är er startmotor och inredningskraft som kan göra hur stora eller hur små inredningskonsultationer som helst.

Kontakta mig med dina tankar så går vi vidare. Du får ett pris med en gång och det är du och dina drömmar som bestämmer hur mycket vi skall göra.

Om det bara  är en inredningsfråga du har så hjälper jag dig enkelt via mail, tel eller skype för en kostnad av 500 kr. För allt annat så maila dina tankar och inredningsönskningar så återkommer jag asap med en prisbild.

Låt oss tillsammans fylla potentialen ditt hem har.

Maila mig på js@jimmyschonning.com

/ Jimmy

Inga kommentarer: