2012-10-25

Jimmy loves


 

Pictures by www.permagnuspersson.com



Due to a very fun new project I will tell you more about later because it´s still a secret, I´m going through my own private home designs I have made over the years. This black bathroom is still a favorite made for my open plan attic apartment on Södermannagatan in Stockholm. The black bespoke cabinets hold everything from washer&dryer to ironingboard. Have made more completely black bathrooms since then and will again...





The apt that holds this bathroom was first published in Elle Interiör, Sweden and has since been published in :

France/Maison Creative
Germany/Grazia, Das Haus, Schöner Wohnen,
Holland/ VT-Vonen
Finland /Avotakka
Denmark/Alt för damerna
Norway/Bo Bedre


4 kommentarer:

Jane, Lyckliga Hem sa...

Så snyggt!
Hoppas inom snar framtid på att göra om vårt badrum:) Ska bara få med mannen på resan:)

Detta var helt i min smak. Så läckert badkar och supersnygg förvaring!

Du är så fantastisk på det du gör!

Ha det gott!

Anonym sa...

Snyggt, ursnyggt! Riktigt vill ha-känsla!
Du, kolla i nya numret av Plaza Interiör så får du se mitt hus!
Kram Susanne

Jimmy Schönning HEM sa...

Susanne
Såg din lya i Plaza. Så kul att du var med. Mycket roligt att få titta in till dig. Smakfullt!

Jimmy Schönning HEM sa...

Jane,
Så roligt att du gillar badrummet.
Det är min personliga favorit.
Om du hänger här hos mig på bloggen så får du se mer av mina inredningar.

Allt gott °°°°°°

Jimmy