2011-01-23

Målarmästarn



Så härligt att få hänga upp taklampan på rätt plats. Den har övervintrat i förrådet och har nu äntligen kommit upp efter elektrikerns insats i veckan.
-NÄ ... Jag mediterar inte på denna bild utan tar en paus ifrån målandet av golvet.
Sista golvet i nya delen som blir grått. Känns så skönt.
Hade mer än gärna haft de suveräna målarna Åke&Anders som gjort allt bra arbete hos mig, men min budget tillåter inte det. Är dessutom roligt att ta helgen till att göra i ordning hemma ( nåja...jag har målat tidigt på morgonen innan jobbet i veckan oxå...)
Det finns fortfarande uppgifter kvar för expertmålarna som jag sparar mina pengar till.
Nu ska jag ta en promenad på isen i solen.

1 kommentar:

Marie på MINANA DESIGN sa...

Vilka läckra "skuggeffekter" det blev av lampan !!! riktigt häftigt..... ha det gott i underbara Uttran....kram Marie på Minana Design !!!!!!!!!!!