2010-11-19

Lysande idé

Håller på och går igenom alla idéer som for genom huvudet när jag reste i Thailand.
Bilderna visar minnesbilder jag tar med kameran när jag far omkring. När jag såg de vackra korgarna tänkte jag bara en sak. De måste jag göra taklampor av.

När jag fick hjälp av Ann som tolkade för mig på resan, då många förstår engelska men långt ifrån alla, att fråga vad de vackra korgarna utan botten med hål däruppe används för,
så tittade på oss båda och svarade : att hålla hönsen förstås...

Jag vill altså göra en taklampa av en hönsbur, eller kanske även en golvlampa och vad händer man gör den till ett helt klot ?

2 kommentarer:

Marie på Minana design sa...

oj, du får vitmåla texten så man ser vad du skriver !!
Trevlig helg passar jag på att önska dej, kram Marie på Minana design

Jimmy Schönning HEM sa...

Anse det gjort!

Trevlig helg

Jimmy